Thursday, April 28, 2016

මොකක්ද එකක්

එල්ලෙන්ඩ හිතයි මට
ඔබ සිහිවන තෙක්
ඇවිදින්ඩ හිතයි මට
ඔබ හමුවන තෙක්
වැලපෙන්න හිතයි මට
ඔබ හිනැහෙන තෙක්
සමුගන්ඩ හිතයි මට
ඔබ බහ දෙන තෙක්.........
                                                     
නටාලියා ඔබ..
රෝස කුසුමේ..
පූර්නිමා ඔබ..
සුදු පිච්ච කුසුමේ....
                                                                               
ඉතින්..
                                                                                    
සින්ඩරෙලා විය නොහැකිද..
                                                                                    
ඉගිලෙන්ට හිතයි මට
ඔබ පිහිනන තෙක්
දිව යන්ඩ හිතයි මට
ඔබ ඇවිදින තෙක්
සිප ගන්ඩ හිතයි මට
ඔබ නලියන තෙක්...
                                                                                     
ඒත් මට...
මොකුත් නෑ....

10 comments:

  1. අනින්න හිතයි මට
    හිස හිල්වෙන තෙක්
    කොනිත්තන්න හිතයි මට
    කන ගැලවෙන තෙක්

    සමුගන්නේ නැතිව ඉක්මනින්ම එයාගෙන් "බහ" ගන්න උත්සාහ කරන්න.
    හැබැයි එක්කෙනයි හොදද !
    ජය වේවා !

    ReplyDelete
    Replies
    1. එයා තාම දැකලවත් නෑ...හැක්..හැක්...

      Delete
  2. එත් මට මුකුත් නෑ ... මරු

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් ඔව් මොකුත් නෑ.....ටැන්කූ වේවා

      Delete
  3. ඒත් මට...මොකුත් නෑ....?????????
    අප්පොච්චියේ රසිකයො...මට තේරෙන්නෑ. කටුස්සයි මෙයයි දෙකම එකයි. කියල දාන්ටකො අප්ප.

    ReplyDelete
  4. අරුණැල්ල ලෙසින්
    තුරු කුසුම් පුබුදී
    ගඟුලැල්ල ලෙසින්
    සිහිලසින් සුවදී
    හිත ඇල්ම දෙමින්
    නුඹ වෙතට නතුවී
    පවනැල්ල ලෙසින්
    හොරැහින්ම දැවටී...

    මෙන්න රසිකයත් පෙම් කවි ලියනෝ....

    අපූරුයි මලේ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ටැන්කූ වේවා........(ලැජ්ජාවෙ බෑ...):P

      Delete
  5. ////සිප ගන්ඩ හිතයි මට
    ඔබ නලියන තෙක්.../////////

    නලියන තෙක් සිපගන්න කවුද බං ආස නැත්තේ :

    'ඩ'යන්නෙන් ක්‍රියාවක් අවසන් කිරීම රසිකගේ හුරුවද? නැත්නම් ඒ ස්ටයිල් එකද...සමහර තැන්වල 'ට' යන්නෙනුත් ඉවරකරනවා. ඩ යන්න ට යන්නට වඩා න යන්න තමයි මට නම් හුරු.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආසයි බං...හිටපු එකත් නෑ..එකක් හොයන ගමන්...හැක් හැක්...

      මම හිතන්නෙ හුරුව....උඹ කියනකන් මාත් ඒවගක් දැනන් හිටියෙ නෑ බං...

      Delete